Medisinsk informasjon og rapportering av bivirkninger
Vi svarer gjerne på spørsmål og henvendelser
Hvis du ønsker å
… sende vitenskapelige eller medisinske spørsmål om Santens produkter
… rapportere en bivirkning knyttet til et Santen-produkt
… klage på kvaliteten på et av Santens legemidler
Hvis du er pasient, GJØR VI OPPMERKSOM PÅ FØLGENDE: Som legemiddelfirma har vi ikke lov til å gi spesifikke medisinske råd til pasienter eller deres familier. Ta i så fall kontakt med legen. Vi svarer gjerne på andre spørsmål og tar gjerne imot tilbakemelding på produktene våre.
For at vi skal kunne behandle henvendelsen på riktig måte, er det viktig at du oppgir følgende informasjon:
- Fornavn og etternavn
- Telefonnummer
- E-postadresse
- Land
- Produkt (navn, batch-nummer)
- Melding
- Er du helsepersonell? Hvis ja, spesifiser
- Kan vi kontakte deg hvis vi trenger mer informasjon? Ønsker du at vi skal kontakte deg uansett?
Ta kontakt på telefon eller e-post:
Tel: 21 93 96 12
E-mail: medinfo@santen.no
Compliance reporting
The Speak Up Portal is a confidential reporting platform designed to help the people at Santen, its associates, stakeholders, and other interested parties report any wrongdoings and/or misconduct. It consists of an online portal, a mobile website and toll-free telephone lines through which potential violations of our Code of Practice or other internal and external regulations can be reported. The Speak Up Portal is available 24 hours a day, 7 days a week, and offers a translation service that can handle the language requirements of the global environment in which Santen operates.
Report ethics-related issues anonymously.